İstatistik

29 Ekim 2010 Cuma

gPsp 0.62 Dokunmatik GBA Emulatoru

Arkadaşlar,yeni versiyonu hayırlı olsun,v5 için dokunmatik gba emulatörüdür,performansı vbagx'den daha iyi

Yenilikler;
-Deneysel ses..
-Tuş takımları artık gecikmeli değil.Nezaman basarsanız o an o tuş işler.

Performans arttırma işlemleri;
-Oyunu ZIP formatı ile load ederseniz daha iyi performans elde edebilirsiniz.
-Emulatörü telefon hafızasında kullanmanız tafsiye edilir.
-Telefonun sensör özelliğini negatifleştirin.
-Ramı sıkıştırın.
-Ses sorunu yaşarsanız,oyunu açtıkdan sonra menüye girerek sesi tekrar kapatıp açın.

Benden ufak bir tafsiye,A butonunu Kırmızı tuşa,B butorunu kamera tuşuna ayarlarsanız bildiğiniz gameboydan bir farkı kalmaz,şiddetle bu ayarlar tafsiyemdir,ben öyle kullanıyorum ...Ve kullandığınız
parmağın tırnağını uzatın

Bu versiyonda,grafik sorunu ve ses sorunu düzeltilmiş ve artık beta değil 31 August 2010'da güncellenen versiyonu bizim için iştah açıcı

İyi oyunlar ...


Önce QT'yu ardından Gpsp'yi kuruyoruz;
QT'yi indirmek için tıkla 
gPsp'yi indirmek için tıkla.  

5 yorum:

Adsız dedi ki...

gpsp nin v0.9 çıktı

SONEDAY dedi ki...

Hayır,en son sürümü 0.6 dır

Adsız dedi ki...

Şifresi ne ?

kelger dedi ki...

kardeş telefonum n97 ama oyuna kadar gidiyorum tam open e basıyorum gpsp kapanıyor.
bide mame emülatörde yön tuşları çıkaramıyorum

Adsız dedi ki...

Qt yi yuklerken yuklenemiyor dahili bilesendir diyo nasıl olcak?
bide ben zaten eliminsekizini kullanyrum qt icnde gomulu mu yuklememe gerek varmı?
bide gba yı actıgında file falan yazmıyo activate falan yaziyo ?