İstatistik

29 Ekim 2010 Cuma

DOSBox S60 by soneday

Bir dönemlerin bilgisayar oyunları artık cebimizde



Bu program bütün forumlarda Windows 98-95 emulatörü olarak gözüküyor,fakat bu bir dos emulatörü...Bi dos oyunu deniyim dedim,oldu =) fakat dosbox.conf'u düzeltmek zahmet istiyor...Ben bu konuyu çok araştırdım arkadaşlar hep yabancı forumlara yöneldim,türçe arama yapınca "yüppii win 98 cepte ulee!" gibi sonuçlar çıkıyor,anlarsınızya ve kurdum,kurçcaladım zorda olsa,çözdüm...Ömrümde ilk defa dos kullanmama rağmen iyiyim

size dosboxu anlatayım,beraber yürüyelim...
Arşivde çıkan dosyalar;



Dos: Bu klasörü direk telefonunuzun ana dizinine atın ( E./Dos/C şeklinde olacak)
DosBox 5800 klavye: Burada sadece dosbox için kullanabileceğiniz sanal klavye mevcuttur.Buradaki dosyaları c:/data dizinine atın...Sanal klavyeyi açmak için ekranın köşesine dokunun.
dosbox ana uygulama: Burada ise dosbox'un kurulum dosyaları vardır 5800 için dosbox full3.sisx'i kurun..
DOSBox kütüphaneler: Burada mevcut olan bütün dosyaları Hafıza Kartına kuruyoruz.

Ek olarak,benim hazırladığım dosbox.conf dosyasıdır,bunu C/Data klasörüne atın...
İndirmek için tıklayın.

İşe yarar dos komutları;
dir : ana dizine gitmenizi sağlar
help : sık kullanılan yardım bilgileri
help /all : bütün yardım bilgileri
klasör adınız>cod2.exe : şeklinde ise,klasörün içine girip uygulamanızı açabilirsiniz


DOSBOXs60 Emulatorunu indirmek için Tıklayın

 

Hiç yorum yok: